Fredagskväääääääääääääll

avnjutit en väldigt god ryggbiff från Saluhallen med mina päron precis, ätit en bit mörk choklad och nu ska det hoppas i myskläder och dras iväg till jobbet för att spendera kvällen där.. Ska bli skönt som vanligt :P Inget jävla supande ! Längesen jag va på jobbet med nu. Orkade gå till solariet idag med, va ett tag sen jag va där nu, fan va snabbt dom 20 minutrarna gick idag, brukar bli rastlös och varm annars men idag va jag så jävla trött så bara låg där och hoppades att tiden aldrig skulle ta slut så jag slapp resa mig igen och behöva gå hela vägen hem.. För det är ju så oerhört jävla långt hem menar jag, tar ju en kvart mer eller mindre.. Imorn fyller bror år och då skall även resan till London bokas ! Mindre än en månad kvar nu, ska bli skoj. Synd att jag jobbar helgen bara så man inte kan va med å fira.. Men men nu brinner det i knutarna, trevlig kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback