Puhh..

..överlevde dagen (och gårdagen) ! Trevligt samkväm hemma hos Johan (min käre bror) :P Drack en ny "drink" Ouzo + energidryck. Ska colalight-vodka få konkurens kanske ? Naedå, men det smaka faktiskt helt okej med tanke på att jag inte gillar varken lakrits eller energidryck egentligen. Testade min nya våg-görare som jag köpte häromdan. Kul å variera frillan lite, sjukt tråkigt att göra den ba för folk som mig med dåligt tålamod, och dessutom rätt mkt hår.. På huvet då alltså.. !!!! Ingen annanstans..  Sen va vi runt i stan å vela, inledde kvällen på Mingel, band som spela där. Idag ere mors dag. Visste om det men va inte så förberedd ändå. Hör på radion "idag e det morsdag men det har väl inte undgått nån". Mamo stelnar till och kommer på att hon inte köpt ett piss. Men men sån e jag. När jag blir morsa då jevlar ska ungarna fjäska å va snälla annars får dom smisk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback