Vafan hände ?

Alså detta jävla livet. Vad går det ut på ? Jo vi ska leva vårat par/familjeliv, gå till ett jobb å tjäna pengar så vi ska ha råd å leva. Alla är deprimerade å helt jävla sprängda, alla är otrogna, alla ligger med alla, alla super som as... För att allt bara suger här !!! Så då får man göra det bästa av det. Jag kan säga att mitt liv går ut på att ja, jobbar gör jag ju ibland förstås, shoppar lite partyoutfits som ska användas i helgen när jag ska dricka min jävla colalight/vodkagrogg å fixa håret å gå ut å supa ner mig å kanske gå på nån "rolig" efterfest med ? Så ser varenda jävla vecka ut och hur ofta stannar man upp och reflekterar över vafan man gör med sin tid egentligen ? Det blir typ på bakfyllan som i detta fallet.. Vilket iofs är rätt ofta nuförtiden. Men egentligen spelar det ingen roll för man dör ändå sen. Nej jag är ingen superdeprimerad alkoholist (eller?) bara lite trött på hur allt är upplagt. Oftast har ja sköjj å e glad. Aja nu e klockan snart halv fem jag har inte sovit ett piss nästan, jag skiter i allt ikväll ska jag ut med Camilla som jag blitt vän med igen, det känns bra. Och självklart har jag köpt nya party-outfits. Snyggt.


avslutar denna ångest med lite musik



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback