Spelar lite poker..

och är sjukt trött ! Vart och klippt mitt långa sletna hår idag, gött. Hade inte världens trevligaste frisör, sa inte ett ord å ja fick en jävla massa vatten sprutat i ansiktet och hon kändes superstressad. Inte mitt jävla fel att jag har mycket hår, det verka nästan så på henne........ Aja... Tog lite mer än en timma sen smet jag iväg. Lekte lite med Marre innan, käka lite fisk, lite glass, lite voffla... JÄVLIGT lite voffla.... Städat mitt rum.. Dammsugit.. Det behövdes kan man säga, spec i datorn. Lyckades paja 2 fläktar i datorn när jag ändå höll på. Alltid ska nåt hända... Sjukt mkt damm iaf =D





Sen köpte jag en FET escapeknapp-ring xD




Haha så jävla rolig.











Kommentarer
Postat av: Isabelle

Fett nice ring! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback