Campino FTW

Jävligt bra pizzeria, sketstora pizzor/rullar å imba salladsbar ! Mkt gott. Tryckt i mig en meterlång rulle som var väldigt god, utsökt vitlökssås me ! Behövde man efter sin en timma längre krogrunda. Började dåligt när vakten frågade mig efter leg (okej jag har varit där varje helg i typ 20 år känns det som ?) vet inte om han e rätt ny iofs, ingen aning när han började, vilket man kanske borde ha koll på när man varit där så pass mkt. Men jag hittade inte leghelvetet iaf så då skulle jag börja rabbla personnummer å hela skiten. Sen va de KNÖKAT med folk, 80 spänn i inträde, lång väntetid i baren osv. Folk som ramla in i en med sina ölglas osv. Jaja en trevlig kväll blev det trots allt. Snart blir det entrecôte och potatisgratäng och vitlöksmarinerade champinjoner, Mamo likes ! Hunnit med lite bakiströstshop även idag..





Små nycklar att ha i öronen lixom ! Så himla "chickt" va !
;)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback