Gooooooooood morning Vietnaaam

:S idag tar visst Kba studenten.. Va nere vid Kungsmässan och det var ett jävla liv, tom inne i Kungs kunde dom med att gå runt å skrika, sjukt pinsamt tbh. Massa killar i målbrottet som skrek introt till White Stripe's Seven nation army. Synd att dom fick pissväder ba antar jag. Själv vet jag inte vad jag ska göra ikväll än, inget partysug direkt med detta väder asså. Just nu känner jag bara för att sitta inne å spela BW å måla eller nåt. Men men, än är inte kvällen kommen så vem vet. Nu ska jag iaf sitta här och dricka ur min nya kopp. lyssna på Delta och spela broood war tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: Hamid

The Delta är sjukt bra :-)

Kul att du gillar dem!

2009-06-08 @ 17:43:24
Postat av: mamo

mm det é ingen skit ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback