Blää.

sitter hemma och mår dåligt idag. Men skitglad e jag för jag beställde precis 2 par imba snygga skor =D (materialist nej då) 15.5 cm höga... sjukt najs !!!! Tänkte passa på och städa mitt rum idag. Rensat på skrivbordet och en hylla iaf, man får ta babysteps så man inte sliter ut sig har jag hört.. Kul att det gick bra för piratpartiet fastän man inte orkade rösta igår =S en viss person: "va, va e d man ska rösta om idag ? E det euron eller ?" xD satt på pepes å käka en 200grammare istället som va sleten men det  var jag me så den gick ner.



Så nu ska jag sitta och längta efter dessa.. can't w8... -_-

Kommentarer
Postat av: A

Åååh! snygga! Hur lång är du och vilken storlek på skor har du? :)

2009-06-17 @ 13:47:54
Postat av: mamo

visst är dom, hämtade skorna i förrgår och hade på mig dom blåa igårkväll :D jag är 1.57 och har storlek 37

Postat av: Clara

Åh! De blåa är så snygga! Har tänkt beställa de ett tag men nu är de ju slut :( Kan du inte visa de på bild?

2009-07-07 @ 00:14:06
URL: http://sockerslynan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback