Gmorn !

Denna gråa sommardag.. Jag är rätt nöjd idag dock, tror jag lyckats styra upp mitt nät (med lite hjälp, eller mkt snarare) sjukt gött om det slutar fuck upp hela tiden nu, livskvalitén blev plötsligt lite bättre nu isf ;) Ska käka frukost sen orka mig iväg att växla in pengar till resan, känner mig krasslig dock så hoppas att jag blir frisk tills på fredag när vi ska åka. Ska bli skönt att lämna stan i 2 veckor, sen när jag kommer hem kmr dessa vänta på mig, så har lite hemlängtan redan nu




och förhoppningsvis kmr jag shoppa massa fint också =D måste bara städa upp här hemma innan jag drar... bleh..
ska försöka styra upp frukost nu iaf, ciao

Kommentarer
Postat av: camy

Fan va snygga dom va bruden !!! och det är bäst att du skyndar dig hem :P

Postat av: Göran

Snygga pjucks..

Ska bli skönt å slippa dig i 2 veckor

2009-07-21 @ 14:28:34
Postat av: mamo

vet att du kmr snyfta efter Görel, Göran ;)

2009-07-21 @ 17:44:30
URL: http://mamooshka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback