Long time, no blogg..

inte haft nån lust att skriva meningslösa inlägg med meningslösa bilder på vad jag shoppat/ätit osv, sjukt ointressant och intelligensbefriat är det egentligen. Eller, egentligen och egentligen, det har jag väl insett 'ett tag' men inte pallat skriva om något annat, då man inte vill spy ut all sin galla osv in public kanske. Fast sånt är ju mycket roligare dock :P Aaaanyways.. Året lider mot sitt slut, och det är väl nu man ska se tillbaka på året som gått och tänka på vafan som hände osv. Vafan hände egentligen ?? Inget vettigt. Eller jo, resorna, att jag besökt några nya länder var bra ! Roligt att tänka tillbaka på. I övrigt känns det som att det har varit jävligt uppochner men ändå stått still. Inte för att det nödvändigtvis måste hända massa skit för att livet ska vara "bra" jag har aldrig haft nåt behov av det, trivts bra med att dagarna ser relativt eller exakt likadana ut, men nu får det änna hända nåt känner jag. En flytt till annan stad kanske tex. \o/

Känner att man waste:ar en jävla massa tid på ingenting, lite tid skulle man ju åtminstone kunna spilla på nåt vettigt.. Men det inser man nog inte på riktigt förens det är för sent.. Klart man inte kan inse nu när man är ung hur mkt möjligheter osv man egentligen har, sen sitter man där i 40-årskrisen, ännu bittrare, ännu fulare och mkt kassare !! Å hur världen ser ut då, vill jag inte ens tänka på.. Jag kanske e död då iofs, vem vet. Dog innan 40-årskrisen när jag tappade nåt på golvet, reste mig hastigt och slog hövvet i handfatet. Dog på fläcken, inga barn, mannen har rymt för längesen, ingen grät. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej vafan säger jag så ska det ikke gå, dö när jag är 85 och spelar yatzy på ålderdomshemmet gör jag, eller i framtiden kanske gamlingarna LAN:ar, denna generationen är väl inga stora fans av sällskapsspel direkt.

Nu slog klockan över 00, c:a 3 dygn kvar på år 09 ! Sen är det ett nytt härligt år med 365 (?) UNDERBARA dagar som vi ska fylla med glädje och sång vareviga sekund på denna härliga jord !!!!! 

Må väl !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback