Jo..

Livet suger visst... det inser alla förr eller senare men skit i de nu då :P  Dagens jobb är avklarat å fy helvete va trött å schleten jag e. Blääää. Ska ner te Karma snart å äta nåt gött "välförtjänt" som jag verkligen inte förtjänar, redan dratt i mig pizza + medhavd mat på jobbet å glass te efterrätt. Middag när jag kom hem med. Jag e för störd för mitt eget bästa när det kommer till mat. Testade iaf denna B&J glassen




Den va fin, inte så att ja stod å dog men. 3/5 kanske ? Så jävla svårt å sätta poäng sådär tycker jag, för mig finns bara gott eller inte typ å jag tycker nästan allt e gott :S Käkade trippel whopper med bacon å ost igår, aldrig ätit det innan. Det va.. gott :D 3 jävla hamburgare mellan bröden då fick man gapa stort !

Kommentarer
Postat av: Snuskgubben

Gapa stort måste du vara van vid

2009-04-21 @ 10:35:35
Postat av: mamo

haha ditt pervvvv

Postat av: Clara

Den e asgod ju! Den får lätt 5/5 :P

2009-04-21 @ 23:19:22
URL: http://sockerslynan.blogg.se/
Postat av: Farfar

baconburgare på donken, låter vidrigt =P

2009-05-04 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback