It's a sunny day.

och det är Valborg ! Börjar dagen skönt med frukost & sol ute på balkongen.. Underbart. Ner till Kungsmässan sen när Vivvi slutat jobbet. Fått årets första myggbett, 2-3 stycken nere på vaden märkte jag till min förtjusning när jag vaknade imorse, alldeles för tidigt (både för myggbetten & vaknandet)










Får alltid noja när jag sitter på balkongen och får för mig att den ska rasa ner och att jag då ska dö såklart... Kan sitta där en stund så ploppar den tanken upp så blir jag så jävla rädd att jag måste gå in.. Lite jobbigt. Ännu värre på balkongen på övervåningen, den är mindre och högre upp då såklart. Fast den är jag aldrig på som tur e.

Hårt festande ikväll ? Hörde att polisen satt in extra styrkor, dubbelt så mkt poliser. Så istället för 2 bilar så har dom väl 4 st nu då, grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback