Jag är manlig !

Klämde en kebabspecial på lunchen inklusive kanter å pizzasallad utan att d kändes ! Im the man. Å godis å chips efter. Im about to puke. Im so sick in the head. Men man ska njuta av livet har jag fått lära mig å d e faan så sant det ! Eller så kan man sitta å käka ett salladsblad om dan å tro att d gör en lycklig men d funkar inte. Men pizza funkar :) Det måste ju finnas nåt större här i livet än å tänka på hur fan man ser ut hela tiden, på tal om ingenting. Fast tjejer har ju som sagt inte så mkt mer å leva på än sitt utseende men ändå. Har kommit igång med massa tankar om livet de senaste dagarna och funderar på vad man ska göra av sin jävligt korta tid här ? Ska man bara slappa bort den eller ska man utnyttja den så mkt som möjligt ? Nåra pissiga år här liksom, fan va man borde gö vettiga grejer hela tiden. Det ska jag börja göra. När jag får tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback