Its repeating itself........

Ibland känns det som "historien upprepar sig". Man står vid samma punkt igen fast det har gått ett/tio år eller whatever och man undrar hur tiden gick så snabbt ? Jag e jävligt nostalgisk av mig, jag gillar å tänka att allt va så mkt bättre förr, vill va 3 år igen å allt va det e. Åh vad roligt jag hade då å va glad jag va varje dag, musiken va så bra på nittiotalet, all musik e bara skräp nuförtiden ! Tänker tom att allt va så jävla mkt bättre för bara ett år sen liksom, hellst av allt skulle tiden ba stanna.. det hade inte vart fel. Så slapp man bli gammal å ful å spruta in botox och sedan dö. Eller dö innan man hinner bli botoxad. Det e ju nu man e i sitt "esse", sen efter 30 e d ju ba det sega kvar.. Fyfan.. Karriär å familj, å snygg ska man va. Undra hur man kmr se ut när man e 35 typ. Slet som fan antagligen. Går man där på Ica i en sleten kofta eller nåt som e maläten å kollar efter extrapriser. Så sitter mannen där hemma på arslet å röker cigarr, om man nu har nån. Han kanske lämnade mig efter ja sket ut 2 barn å blev smällfet. Så sitter man där i skiten !!! Soc-bidrag å bor i ett garage. Haha. Time will tell ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback