det e NAJS




Jag vet vad jag ska äta i 2 veckor iaf... AHHHH !! Sjukt bra erbjudande imo. Blev en go kebabspecial ner i kaggen igår å sen lösgodis på Ica maxi för ynka 75 spänn men det e jag värd !! Åt världens goaste äppelmunk precis, typ donat me äppelkräm innuti, lite varm så sockret smälte fyfan jag vill inte ha diabetes men d skiter vi i sa polisen. Jobbigt sockerberoende man har blivit. Lyckades även äga mig själv, eller min mobil rättare sagt på bussen häromdan, satt å slafsa i mig en kycklingbaguette samtidigt som ja snacka i mobil så hade headsettet i  å lyckades få kycklingröra i högtalaren på mobilen så hör knappt nåt nu :(  Men men så e d när man e en smutsig äcklig gris. Å jag åt den äckliga jävla barnmaten häromdagen, aldrig mer säger jag ba. Redan när ja hällde ut d på tallriken kände ja hur d vred sig i magen men jag tvinga i mig nåra skedar. Å fyfan va d va vidrigt :( Så det åkte i soperna illa kvickt. Nu ska jag fortsätta me mitt pokrande !

Kommentarer
Postat av: Mintra

Aa det också :) Söt du var förresten ^^

Postat av: Camy

E´n hel burk cola gratis ,,, jag är lätt på att äta i två veckor!!

2008-09-29 @ 20:46:53
Postat av: mamo

Vadå en burk cola... man får ju en extra pizza !!!!!!

2008-09-30 @ 12:35:00
URL: http://mamooshka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback