Öhh...

Öhh...

Faan va trött i skallen jag är nu, sovit för lite å é irriterad å piss !!! Var ju datalös hela dan igår pga att jag e så teknisk, lyskcades sätta i fläktsladden te mitt nyra grafikkort åt fel håll så datorn inte startade, kände mig hur duktig som hellst som hade klarat  fast jag hade ju tydligen inte det. Men men det var ju lätt fixat så tänkte sitta å spela Age Of Conan hela dan iden eftersom jag tänkt börja med det men då laggar d sönder plus att massa bögar dödar mig hela tiden å nu kraschade spelet å ffan å hans moster !!!!!!! å mitt armband har inte kommit än. Oh and your cat's still dead....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men rara sa klara ... dator suger ... va ute i det fina sverige nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback