SATC !

Yes ikväll ska vi se Sex And The CIty filmen :D Lång e den tydligen med, 2,5 timmar vilket känns sådär kanske jag e inget fan av långa filmer eller filmer överhuvudtaget men jag tror detta blir lugnt faktiskt. Det e ju trots allt en serie från början å serier kan jag gärna kolla på flera timmar i sträck :P Igår hade vi det mysigt på Halta Lottas där vi käka å hade d gött ! Ingen alko dock vilket e skönt idag :)

Kom på att man inte behöver photoshop för att göra kollage så körde paint, blev sjukt snyggt...................... aja :D
Tyckte dethär hade vart grymt ihop iaf. Ska försöka vila lite nu innan filmen så jag inte somnar på bion, e redan sjukt trött.
 












Kommentarer
Postat av: Patricia

Svar: Ja, precis. Jag håller med. Brukar själv köra den stilen när jag skall ut och jag har riktiga killer-heels på mig. :-)

Åh, vad tyckte du om filmen? Ha en fortsatt underbar dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback