nervös !!!

jag e gaynervös ska på intervju imorn mina nerver pallar inte sånt här !!! tänkte ta en bärs innan men mamma tyckte inte d va nån bra idé. Istället gav hon mig lite bra tips på vad jag kunde säga å det va väl bättre kanske. idag blir d fotboll (YES) hos Marre å Stefan, va där å kolla igår på en match me å tog en öl eller två. Försöker hänga me å fatta vad som händer men lyckas inte riktigt hitta den där gnistan som alla andra har som skriker å har sig å tycker d e skitkul. Imorn fyller den lille camelen år !! Det ska vi fira på freitag :D

Å vi har lite nya möbler hemma som e väääldigt fina







Å här e lille Boffen fast hon e inte ny  hon e 6 år






Aja får hoppas att nåt mirakel händer imorn å att jag inte e nervös för jag vill ha d här gigget.

Kommentarer
Postat av: Marre

Men hallå e inte Boffen 5 OCH 6 år hahaha måste köpa klänning!

2008-06-13 @ 17:36:13
Postat av: VIVVI

shit va snygga möbler =) vill oxå ha =P...kramis

2008-06-21 @ 11:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback