Regn regn regn.


edit 16:07

hemma från gbg, fick 2 jättefina klockor :D hitta exakt en sån vit klocka jag ville ha, å den genomskinliga e nästan ännu snyggare så jag e helnöjd :D








Jag å min trötta Moffany

------------------------------------------------------------------------------

Äckelregn idag ! :l Men men. Idag e d gbg som gäller, ska få present !! :D å shoppa lite eventuellt :P Ska även sy upp alla mina jeans idag med hjälp av min mor eftersom alla mina byxor e typ en decimeter för långa vilket är lite störande. Så det ska bli gött hoppas det blir fint me. Annars blir det en lugn fredag tror jag, imorn blir det ut å käka å så ska camy färga mitt hår om jag inte hinner ändra mig :P Men e rätt sugen så det kommer nog bli av.


Gårdagens köp






de 2 armbanden närmast handen, asnöjd med dom. Även den vita kjolen som jag har. en likadan beige som jag gillar som fan så blev glad när jag hittade en vit :) köpte även ett skärp och ett par jättemörka jeans.






Hittade denna, tyckte mönstret var hur snyggt som hellst å blev helt kär men inte nöjd me hur den passa tyvärr :l



Kommentarer
Postat av: Camy

Klockorna va ju skit fina!

Postat av: camy

hahah ja absolut bara du och jag :D

2008-07-19 @ 16:13:57
Postat av: vivvi

gillar din smak på klockor =)....

2008-07-20 @ 14:14:43
URL: http://getsomevivvilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback