En dag på stan !

Har haft en go härlig dag i goa härliga affärer på stan idag :) Borde kanske pressat i solen istället men men
det e ju en dag imorn med. HIttade lite skit såklart, roligaste va nagelpiercingarna för Marre tappa min enda sån i vivvis handfat när hon va nykter och jag icke-nykter å bad henne om hjälp haha så går d ;) Å sen dess har jag inte hittat några så det var sköjj. Köpte ett hårband me som ja ska ha som hippieband :P Köpte ett par svarta jeans med som inte fick va me på bild.












Såhär såg ja ut idag





Provade bla denna t-shirt som ja kanske borde köpt den va najs








Nu sitter jag å väntar på maten e hungrig som ett svin, ska käka stuvade makaroner det va inte igår :D
Så att jo det ska bli gött me lite käk, sen blir d eventuellt lite poker å slöa i sängen !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback