BLAE

Pisstrött å sleten e jag. Men men. Så jävla sugen på godis e ja me så de ska inhandlas omgående. Om ja orkar. Jag har namnsdag idag, det har jag firat me kakor å bullar. Eller a. Mitt gamla namn har namnsdag idag. Mamooshka finns väl inte med i almenackan sist jag kollade iaf.. Konstigt nog ! Höll på å dö igår me, trodde jag iaf. Satt på bussen å efter typ 10 min så stannar busschauffören å skriker att alla ska gå av bussen å ställa sig framför den. Ja ba fick panik å såg framför mig hur jag fick en pistol i pannan å blev kidnappad till afrika lr nåt men det va ba nåt som rykte från bussen tydligen så vi fick vänta utanför lite. Så dog inte men fick en jäla adrenalinkick iaf.





Me and the camel i lördags ! Å på tal om lördag så fyller sletmarre år på lördaaaaaaaag.
Va e d för fel på min blogg btw, varför e allt i en spalt till vänster ? sjukt störande.

Kommentarer
Postat av: Camy

Men MAGDALENA PERSSON Har jag inte sagt till dig att du får inte att gå och bli mord hotat utan mig!

Vad skulle jag göra här i livet om inte du fans?!

Happy födelsedag på Marie :)



Grattis på namsdagen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback