Sleten på en fredag...

det e inte varje (fre)dag.. Åtminstonde inte på dagstid. Va på hjulbord me jobbet igår på skårs gård, väldigt mysigt ställe faktiskt. Maten va lite svår å bedöma eftersom jag drog på allt på tallriken på samma gång så det blev rörigt som fan å smaka inte så gott men men. Tog efter maten mod till mig å köpte en öl som sedan följdes av X antal, å sen blev det några till på krogen. Aja trevligt va d iaf å donken besöktes på hemvägen... Slet-donken,köpte pizza från pizzakungen idag, sega som fan va dom ja fick vänta över en timma typ, jag HATAR å vänta spec på mat !!!!! jaja.. ska lira lite GH nu om jag orkar, kanske e för slet, fick ju köpt det igår så satt å lira 2,5 h innan hjulbordet :D Skoj men blev lite snurrig i bollen, väggarna rann när ja kolla på dom osv, väldigt konstigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback