Min überfrukost





Det är altså nudlar om det nu kan tolkas som något annat. Å fin liten "glimt" det blev i tallriken, soligt som de e ! Rena Kellogs-reklamen ! Nu e d julpyntat å fint hemma hos Perssons i alla rum utan mitt då här e det bombnedslag som vanligt, å pynt har jag inte orkat för det måste man ju snart ta ner ändå, å städning lägger vi inte mer tid på än vad vi behöver, vilket jag tyvärr måste göra lite idag ;( Vi har typ 10000000 tomtar iaf dom e helt galna










det va några av dom iaf :P Å till sist ett julkort från Boffen





Tror det e bra om hon får bita en brevbärare nån gång för hon verkar ha väldigt mycket innre aggrissioner mot dem, så kanske bra om hon får ut de en gång för alla ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback