hahahahhaa

hahahahhaa



men herrejävlar va trött jag blir................... hade skrivit sketmkt så sepa jag bort d... undra hur många ggr jag gjort så ?? Nu e man inte så sugen på å skriva om d så skriver nån annan dag ist *ARG* ja gjorde iaf extreme makeover på Boffen häromdan å här ser ni resultatet sjukt ball !!!!!!!!!!! fast d tyckte inte hon men ja garva så ja stog å dog nästan jajajaja ! Annars e d bra livet leker (asg jaså för vemdå?)  Nej men man ska inte klaga har jag hört för om man inte bor i afrika å e svulten så e d inte synd om en tydligen ! nej ja skoja bara klart d e dom d e synd om...
Nä om man skulle gå å dra nåt gammalt över sig, typ mittt täcke å försöka sova lite eventuellt... Ja så får d bli.. ! Kjam !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, vilken söt bild ^^,

Postat av: vivvi

hallå bruden du får änna uppdatera nu jue =P pöss

2008-05-06 @ 13:21:27
URL: http://getsomevivvilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback