Vanlig vodka ?

Vanlig vodka ?

Vart har den blivit av ? Inte sett den på Bola(get) på hur länge som hellst :/  Jaja ! Himla fint har det blivit på vårat bolag i Kba nu iaf :D värsta space:at å grejer, så alla alkisar har nåt ball å gö på dagarna. Ska dit isag faktiskt me slet-vivvan ! Igår va jag å AJ i Sisjön å  käka på Burger King (SLUUURP). Jag hade iofs käkat middag precis innan men vf  man får ju passa på när man e där ute :p  jag köpte iaf barnmeny för att få leksak, så frågar killen i kassan om ja inte vill ha en annan liten meny  där ja får mer mat men ingen leksak så ja ska SLIPPA leksaken.. Jag ba eh mmm d kanske e bra... han ba : ja du bestämmer ju själv...  Men jag tog barnmenyn iaf :P Fick en jevvla transformers-bil som va B :(
Sen kolla vi runt lite i affärer å så, köpte ett halvkilo jordnötsringar typ för 18 spänn på Rusta :P däcka typ kl 9 igår för ja va så trött, vakna kl 4 inatt å trodde ja blödde näsblod men gjorde jag tydligen inte :P Hade la nån mardröm om Marres näsblodsbild lr nåt asg  :Y sitter å käkar en Zoo-klubba atm som ja fick häromdan men den va under all kritik måste jag säga, smakar typ parfym lr nåt men men det e bara te å bita ihop !
Jao jao ! Nu ska mamoo gö ngt jättemeningsfullt som vanligt så.......

..... I'll be back !!!!!!


Kommentarer
Postat av: Vivvi

ååååh va gatt d ser ut mmm smarry =P

2007-06-29 @ 18:28:05
Postat av: Magda

haha aa d gör d fanimaj :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback