The Plan - Mon Amour

45939-20

Det e en go låt det ! Gaaah @ att jag nyser ihjäl mig så fort jag öppnar fönstret å släpper in all pollen.. Gillar egentligen inte å öppna fönstret för alla jevla djur som smiter in å bor gratis i mitt rum men men.. Blir la unket annars lr nåt.. Den lille sletne fläkten e ju tyvärr inte mkt å komma med heller. Jao jao idag har man inte fått mkt gjort.. Suttit å väntat på att klockan ska g typ. Vart uppe sen kl 6 å bara idlat. Skulle plugga men upptäckte att jag missat ett prov igår tydligen så blev deprimerad så käka macker å spela harpan istället :/ (boeg-nät som gör att ja inte kan spela ngt annat)
Sen har ja målat på en bild lite, lyssnat på musik, kollat på lite O.C, lyssnat på några "luringar" me radio city lr vilka de e...... Bleh seg dag som fan !! Jajaja e de lill-sonntag (söndag)  så e de jejeje soy una chica. Idag kommer A.J på middag hos familjen Persson :P Inte sovit hemma på aslänge nu känns de som, inte ikväll heller för vi ska passa Fredrik ( A.J's bror) ikväll men de e gött å komma hemifrån så jag klagar inte ^^

Solade i solhuset igår, gött som faen e de å sola. Satte på fläkten å musiken på max typ sen låg ja där å sjöng  och blev bränd, gatt !! Fast kändes lite unsafe typ, undra om det hörs ut, lite well om han som jobbar där typ står å lyssnar lr nåt :P jaja nu ska ja sätta mig på balkongen så ja får lite luft innan ja svimmar här inne

kjam





Kommentarer
Postat av: Vivvi

Fiiifan va sööt hon e va =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback