Snygging

Snygging


Vacker väska från Alexander McQeen som jag blitt lite kär i :D  Shoppat en sketsnygg top/linne (vad man nu ska kalla det) idag, i jeans med hänglsen på typ ! Svårt å förklara men fin e den :) Köpte nya Cosmo och ELLE idag, alltid lika kul o läsa och kolla på alla snygga kläder :D Kläder är fan bland det bästa som finns, JAG ÄLSKAR KLÄDER !!!!!  Jag skänkte pengar till Luther-hjälpen idag det du. 

FREDAG imorn ja ! Ska bli så mysigt, Andreas ska sluta tidigare så ska han komma o hämta mig och sen ska vi handla mat som vi ska laga sen ! :) Så imorn blir d lugn mys fredag, på lördag ska jag te Vivvi på "tjej-kväll" och sen slira på stan !! Jahopp nu ligger jag å kollar på Simpsons och väntar på att A ll J ska ringa mig och jag är jäääääääävligt sugen på choklad av nån anledning ? Brukar inte bli sugen på det men men. Nu ska ja ta en vända i köket ! På återseende ! Å puss till A ll J !!!!!! :)

Kommentarer
Postat av: linda

det var en jäkla snygg väska det där... *vill ha*

2007-02-09 @ 23:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback