Fan va schnyggt !

Fan va schnyggt !

Ahh, nöjd som fan ! Har inte städat på typ 3 år tror jag, såg inte golvet för alla gamla chipspåsar och dammråtter fast det va snarare elefanter än råttor iofs. Men nu jevlar har ja dammsugit och slängt 2 svarta sopsäckar me dret ! Gatt som fan... Aja annars så vare ju inte igår ja skrev i blogga då, det har hänt massor förstås ! Minns inte ens när jag skrev sist men aja. Ringt massa samtal idag till diverse ställen, bla 3 som hade spärrat min mobbe men det är löst nu :P Imorn ska jag ha en underbar nykter fredag faktiskt ! Ett stort steg för Magda och ett litet för barerna :P
Just det en sak som hänt är att jag har piercat mig i underläppen ! En ring på sidan.. Hade den en vecka sen tog ja ut den, lite väl tbh. jag har vart hos tandläkarn me, samma dag som jag pierca mig det va inte så gött.

Valborg på måndag, då ska la alla jevvla alkoholister supa ner sig vanligt när det e röd dag i almanackan ! Jajajaja vada genom fontänen jajajaja !

Blow him back into my aaaaarms... Moneybrother FTW ! 

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback