snel unt klad hest igen !

japp det e man nu, va på Klivan o hämta min väska förrut - ALLT va kvar ? helt sjukt gött :D mmweee :D
Köpte en go pokerbok idag så när jag har läst den blir jag odoödlig laaaaal eller inte aja. Ätit en goo påse me hjärtan som ja skulle haft inatt egentligen,  ja ska svina te de rejält inatt seddö !!!!! Oboy o massa götte mm gatt. Gött med onstag imorn då e man på rätt sida av veckan, kanske ska te skövde på freitag får se ! det hade vart ballllllllllll. kanske. palla ja har ont i hövet aja. GAAAAAH !! du, får jag prata me daj ? igår paja du ett bord, i lördags en teve å idag höppa du över stängslet, nu räcker det !!!!!!!!!!!!!!

hahahahaha ASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSGGGGGG hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback