så jävla arg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hej hej ligger här i min goa säng å käkar rööö pölse å spela poker å blev så jävla sur för jag fick triss, så checka ja så raisea den andre så lagga min sepedator lr nåt så ja inte kunde calla så folda dom mig GAHHHHHHH !!!!!!! blir ggaaaaaaaan !!!!!!!!! jeje.... freitag göttttt......  haha gööööööött nu fick ja en go triss ändå d tackar vi för ! Imorn ska ja hem te min bror å hälsa på med familjen ! Det ska bli så trevligt så hoppas inte Boffany spyr i bilen bara d hade inte vart så trevligt ! Åh ikväll kommer Idol med, hoppas cissi åker ut hon e sääääämst, ful-Erik e jävligt ful o kass med fattar inte hur alla kan tycka att han e snögg...
Jaja får väl se hur det går ikväll ! Tja rååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback