Men tjeeeenare !!!!!!!

fan d va änna längsen du bloggen !!1 jag har saknat dig me !! kände att det va dags å återuppliva den så att säga ! berätta om mitt otroligt intressanta liv ! laaalfet... aja...... va å spela poker igår å drack nåra goa öl d gick inte så bra men d va la trevligt iaf å d e d som räknas har jag hört ! käka goa hamburgare på donkan me mm d va gatt, testa den nya men vete fan hur den smaka ja har för mig den va goer, kom hem drack lite gott vatten, satte mig vid datorn, logga in i WoW o gjorde klart 2 quests (wee) å msna lite sen gick ja la o la mig å somna typ 3 ? Sen vakna ja nu för en stund sen innan klockan 6 ba tjenare va händer ?
o somna om e inte min starka sida,speciellt inte när ja inte ens försöker :P

aja gött me freitag snart.... ses i dimman..... ZzzzzzZzzzzzzzzzzz........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback