Omigosh !

Råkade visst va lite trött idag xD hade ställt klockan på 8, börjar ju kl 9, men hade såklart stängt av den o somnat om fast som tur va vakna jag inte upp kl 12 utan jag vaknade 8.30, så det var bara att rusa iväg med raska steg o nattsärken på  :D Inga konstigheter därinte som Palo brukar säga ! :]
Ska dra med Jens till simhallen snart, och nej jag ska inte plaska i babysimmet jag ska sola solarie :P
Gymma o sånt e tråkigt, jag vill ba blir brun, typ som en pepparkaksdeg, pösig, brun o go !! :D Hmm
solariet brukar vara en väldigt go upplevelse, varmt o gött men en gång blev den lite obehaglig, jag satt å väntade på min tur när en fet medelåldersgubbe kom ut med en handuk runt sig å det var det solariet jag skulle ha och jag typ UÄÄÄ ! Fick lite kväljningar men rengjorde i 2 timmar så det var nog lugnt, kanske lite rabies kvar men inget jag har märkt än iaf.

Idag ska jag äntligen få äta chips också, fan va lycklig jag e, å så kan jag sitta uppe länge utan att få dåligt samvete eftersom jag e "ledig" imorn fastän han gubben säger att vi aldrig e lediga egentligen vi "går" där till kl 4 mentalt uuuuhhhh scary shit T_T Japp japp helgen närmar sig med stormsteg också får väl se vad man känner för när den väl har kommit ! Just nu känner jag för å såva typ 40 timmar men sova e tråkigt så d gör man inte förens man somnar -.-

ich heisse MAGDA jawohl ????? ser gut ???

Kommentarer
Postat av: Speggey Speggeysson

SURKRÄM O LÖK CHIPS!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback