Hallaa daer !

Vem aer du ? Jag är en bananfluga i sopernaaaaaaaaaaa.... Hej jag har blivit inkräktad av silverfiskar ! Åtgärda det snarast tack ! Hahaha.... Ja ja ligger här på kvällskvisten och är lite trött o flamsig...... :D
Jepp jepp, imorn ska det julhandlas o grejer sista julklapparna ! Kommer bli mkt blod svett & tårar @ Kungsmässan känner jag på mig :S Kommer la va 50 000 pers plus 500 00000 ågren känslor i hövet över va man ska köpa, inte köpa, köpaaaaaaaa...  Å Sen efter det ska ja te Liseberg å gå på den fina hjulmarknaden me AJ  =))))  Mkt kul som händer nu, julafton, juldagen, JULREAN (SHOPPPPAA), nyår, sen e d 2007 WOHOOOO va skoj d ska bli lr inte !!!! Jodå d kommer bli ett mkt bra år !!!
AHH vi har tagit in våran wonderbaum i vardagsrummet nu men den er ikke klädd den er nakkkken.
Imorn ska marre te polisen o lämna in sig själv det är sista dan laaaaal nejdå d ska hon inte :D
Ja har köpt 4 julklappar te Boffany idag å så fick hon en av pappa i förskott den lille räven. d ligger leksaker överallt !!!


En god jul till er alla å en röd räv röv !

Kommentarer
Postat av: Ruud

Hej god jul !!
vad e julklapparna? Jag vill ha julklapparna !
A lot of shopping, you just can't help it can you?

Toppertje for life!
Ruud räv röv

2006-12-22 @ 13:46:28
Postat av: Yo

Evidentemente, no entiendo nada. Pero no importa. Por lo menos así, he visto que el sueco es dificil, aunque suena bonito.

2007-01-03 @ 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback