\o/

Jag hade en sjukt trevlig helg trots allt jobbande.. =D Duktig e jag. Nästa vecka jobbar jag bara måndag på hela veckan wiiiie fan va lite ja jobbar men gött e d. Igår satt vi på Esters ett gött gäng och hade trävligt, drack goa vodka sourapple, fan va gött det e. Segt dag på jobbet idag, men snart ska jag iväg och äta delikat middag så då ordnar det till sig xD








Å så min goa kebab som fick följa med hem, orkade inte hela så sparade lite tills morronen, la skiten utanför mitt fönster, asbra kylskåp. Bara att öppna fönstret å möla när man vaknar, blir inte mkt bättre.


Kommentarer
Postat av: Mattias Lindblad

Magda! Du har hål i bygorna :O Hur gick det där till? Fastnade du i en taggtråd? :P

Postat av: mamo

jag äter så mkt skräpmat å skit nuförtiden så kläderna spricker vettu Matte ;)

2009-05-21 @ 19:12:44
URL: http://mamooshka.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha =D

2009-05-22 @ 15:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback