Jävligt trevlig kväll igår !

Chill förfest och sen vidare till förfest nr2, mkt go öl slank ner. Sen vidare till Mingel av alla ställen och drack lite goa drinkar. Skoj vare och idag har det blivit en go bakisdag på pianobarens uteserving med gött käk och öl för alla utom mig som satt där med mitt vatten... Tappade min mobil i golvet för femtioelfte gången och det var tydligen droppen som fick bägaren att rinna över och den vägrade att starta igen så köpte mig en ny rosa gayig mobil å en fin ring =D och en fet rosett.





Och jag är JÄVLIGT bitter idag pga det vackra vädret och hur kul alla andra ska ha ikväll när jag sitter å gråter på jobbet :(
Ska dra om en halvtimma....... vill inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Gud hjälpe mig så ska jag jobba imorn och söndag meeed. Men men... Nästa vecka jobbar jag antagligen ba 2 dagar MOHAHA


Kommentarer
Postat av: TAR

Nuffis grisar gillar prylar!

2009-05-02 @ 01:08:27
Postat av: Mattias Lindblad

Vilken tajt telefon du har skaffat :) Jag har en sådan vit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback