It's Friiiiiday !

And the weather is PISS ! Åskade som faan inatt gjorde det med, höll på å skita ner mig ju. Igår var jag riktigt schleten efter onsdagens göteborgskväll, va inte så farligt att åka till Göteborg tydligen ;P Förutom att jag höll på att slå ihjäl mig på parkeringen där vi ställde bilen bara, lite för ostadiga klackar och en lite för ostadig mamo är inte alltid världens hit.. Igår var jag inne i Gbg igen och botade bakfyllan med BK och senare även pizza :P Besökte en liten svårhittad affär med massa söta japanska saker, hittade lite krafs samt 2 färgade hårslingor som va grymma ! Handla även mer asiatiska nudlar det e ju sååå gotttttt..

Nu ska jag iväg och äta kycklingrulleee =D










Kommentarer
Postat av: tar

ni har det roligt ni :D

2009-05-22 @ 16:59:10
Postat av: mamo

Inte som er xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback