Jahopp...

Nytt år... Igen... 365 dagar till att slösa bort på valfri aktivitet. Eller 364 nu för att vara exakt. Hade en trevlig kväll igår först hos Granwe i gbg, drack bubbel å tjöta. Enda bubblet jag hade i mitt vinglas var dock kolsyran från min cola (+sprit då såklart) Ingen äcklig skumpa här inte ! Sen efter 12-slaget nån gång drog ja in till Kba till Matte å träffa lite trevligt fölk där ! Idag har man inte gjort många knop, handlade pizza vid halv ett på dan iaf, det e obligatoriskt hur sleten man än e. Blev en del GH igår, och det är mycket tråkigt att se hur alkoholen påverkar prestationsförmågan ! Fast det verkar ju inte gälla för vissa.... Iaf, Imorn är det helg igen och jag är ledig så, satsar nog på att skoja till det !



Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback