Fan vad det..

..är kallt ute och jag mår typ skitilla, måste fan styra upp mig själv och va jag äter, det börjar bli lite väl känner jag. Urk på det ! Men som sagt man lever bara en gång, och ska man äta och ha det gött så är en bra tid att göra det nu, för så mkt mer tid att göra det på får vi väl tyvärr inte. Så ingen idé att skita i att göra sånt man vill.. Det e min teori det :D och skit i vad alla andra tycker, för vem fan bryr sig egentligen. Hellre att folk snackar lite skit än att man inte levt sitt liv som man vill. Klyschigt men så ere ! Så vill man äta sig till hjärtinfarkt som mig så är det det bara å köra på ! Och att bo hos mamma å pappa te man e 35. Det e livet det ! 
 
Annars har året såhär långt varit sketbra, inte jobbat nåt vilket har vart skönt faktiskt. Spelat GH ! Haft Marre på besök nåra ggr ! Vart me Malin som tyvärr åker hem imorn :l tråkigt värre. Druckit grogg. Jaa å lite andra saker å då har det bara gått 5 dagar, helt otroligt om jag får säga det själv och det får jag ju för det e ju min blogg. 


Och alla störande människor kan bara dra åt helvete å så var det med det !


Så avslutar vi det hela med en liten låt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback