.

Sket i Ullared... Tänkte det kunde va nyttigt för mig att sova ut men då väcker såklart mamma mig kl 9 istället å frågar om ja inte skulle iväg.. JO klart jag ska det är därför jag ligger här samma sekund som ja skulle bli hämtad på stationen... Inte. Försöker somna om men då kommer hon in 2 ggr till på en kvart, då kapitulerar jag och går upp och gör mig en redig go frukost. Beger mig sedan till Kungsmässan och glor.

Min fångst:



Älskar att köpa alla slags kläder utan just underkläder, brukar bli ett 3-pack fula i bomull som ser likadana ut men fick ryck och köpte lite sött.





2 pheta ringar =D Jag behöver minst 1 hand till att förvara mina ringar på



Mina favoriter !

Kan passa på å visa hur "fint" och välorganiserat de flesta av mina halsband hänger med




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback