Last night..

Börjar tappa tron på mänskligheten lite smått. Eller a d va la längesen man gjorde det iofs men :P Fan va sjukt det e å gå ut nykter asså. Det får en fan å vilja bli nykterist så på ett sätt e d ju bra. Det enda sepiga e att ja känner mig bakis idag, men har la andats in för mkt alko-ånger, passivt supande typ :P Men jag ska inte säga nåt, men det här e faktiskt min 3e nyktra helg så lite stolt kan jag allt vara :P Å fler blir det förhoppningsvis. Å på tisdag fyller jag år :D Hela 22 år å inte 17 som man kan tro... Fan va gammal jag e :( Kanske ska önska mig lite antirynk-cremer å en samlingsskiva me Vikingarna. Nu blir det poker.





Indianstyle igår !
Köpte en fin schoolgirl-kjol idag ! I like.



Sjukt coola pjux. Lite sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback