Det va värst..

..vad folk kan me och ha roligt idag då :P alla verkar ha kul å d e fest hit å dit. Själv njuter jag av lite nattamat, käka en avokado me kräftstjärtar i vitlök å 2 rostmackor me ost å salami <3 saknas bara oby kom jag på nu, fyfan det hade vart helt sjukt gott men jag orkar inte. Läste i nya ELLE (läser ju typ aldrig tidningar nuförtiden men nu när jag va sjuk bla bla)  om nåt som heter cirkelkontaktlinser. Det är en lins som ska göra så irisen ser större ut å d ska tydligen va himla fräckt, så ja tänkte att det måste jag ju ha mig, så beställde ett par på nätet så det ska bli spännande å testa dom !! Har ju haft massa färgade linser, blåa, kolsvarta, ljusbruna, turkosa.. Dom ja köpte senast använde ja inte ens dock, dom hade torkat sönder å va stenhårda märkte jag idag när jag skulle kolla på dem :(





så ser linserna ut ! Kanske kommer se helt jävla sepe ut men det märker vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback