Dagen D !!

Eller dagen F kanske... :P Det är äntligen allas våran Freitag som har kommit och hälsat på åter igen ! Och vädret e kanon dessutom, soligt o gött :) tänk om det hade kunnat vara soligt kl 22 ikväll det hade varit mysigt ! Men men ! Testade våran nya sweeber sweeper eller vf den heter från TV-shop idag, mycket köpvärd ! Skrattade ju lite åt pappa när han hade köpt 2 sånna men det va tydligen ingen skit ! Tog även en mysig promenad me Moffanie i solen, den lille spinkige hunden ! Just det jag e ett särskolebarn som ska jobba på hunddagis säger min mamma !!!! jao jao... Längtar tills ikväll när ja ska få träffa min fina gubbe igen, såg inte han på heeeeela dan igår !! :P  segt att somna ensam, även om han iofs snarkar som 3 världskrig men han e varm o go iaf !!! :D:D fan va mkt dö-tid man får när man går upp i ottan, gick upp typ halv nie idag hurtig som jag e. Eller a, jag käkade frulle o sen gick o la mig o spela poker :) ska nog fortsätta me de nu så jag dödar lite tid, ha en trevlig fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback