Det va änna...

..trevligt igår ! Mkt folk ute faktiskt, blev lite förvånad. Inte bara jag som anammar vardagssup, det gillar vi. Idag ska jag inte ha riktigt lika skoj, ska städa mitt bombnedslag till rum och likaså garderoben som mer och mer börja ta form utav en soptipp. Ta av sig kläderna och slänga dom i en hög går ju så mkt snabbare än att vika och hålla på. Men får nog börja med det kanske med tanke på att jag ändå har samlat på mig en hel del kläder. Jaja, ätit pizza idag änsålänge det börja ju bra med min antidiabetes-kur, är ju rädd att jag fått det nu när jag tog stick i fingret på mig själv igår och kolla vad mitt b-glukos låg på.. Och det låg på 3 när jag hade käkat frukost vilket är sjukt lite. Och med tanke på min kost så är det mer konstigt att jag inte har diabetes.





Jag som.. .blond... eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback