Wax me, mould me, Heat the pins and stab them in.

Ledig dag. Ahhhh. Kärleksmums & poker = bästa sättet att spendera min lediga tid :D Å lite mysigt regn därute.






aha så blev bilden pissliten så man inte ser ngt ? Fick fyrtal iaf.. Å e inte min desktop bara såååå underbar ! En hot dog som e så söt att man bara vill äta upp den ! Älskar vovvar, spec min söta hund som käkade upp 3500 ur min plånbok igår ! Älskar henne över allt annat. Ska fortsätta på min tavla sen tror jag som jag påbörjade för typ 3 år sen men "glömt" av. Känner att det e mycket "skit därinne" som vill ut ! Alltid är det nåt, man e arg, ledsen, glad, besviken, avundsjuk eller vad som hellst. Då är det skönt å bara sätta sig å måla, med bara en penna kanske å inte tänka på Nånting annat. Men gav mig ju på att måla en riktig oljemålning i somras och det var jättekul å bara måla massa färger, sen hur eller vad det blir spelar liksom ingen roll egentligen, det är bara skönt ! Allt som rensar tankarna är ju skönt, det gäller bara å hitta sin egen grej som gör att man kan koppla bort allt annat och bara fokusera sig på den saken just då. Å jag älskar fan fina bilder och tavlor så hade vart hur grymt som hellst om man kunde bli grym på att måla tavlor själv ! Hur coolt hade det inte vart å ha sina egna tavlor på väggarna som faktiskt va snygga.


Kommentarer
Postat av: VIVVI

hehe busmoffani...jag skulle blivit arg som satan om min hund gjort det =P....fast nu har jag inte nån ^^ hehe ha det bäst kompis ;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback