California bluuuuuuue..

...lyssnar på Roy Orbison, gammal go musik ! Vart på friskis å kört ett pass å ätit, nu sitter jag här å åmar mig. Va borta vid de nybyggda affärerna vid Freeport för idag med Marre, och hittade ett härlig tält på Intersport å Marre köpte Scrapbook, nån pysselgrej man gör egna inbjudningskort å sånt. Det verkar lite bogigt men det e det m. I helgen då ? Funderar på å ta d lugnt faktiskt, men får väl se hur det går. Å måste hitta nån bra morsdagpresent imorn meeeee. Fan ska man köpa ?

image41

mitt mys-tält :P

Hittade ett najs armband på nätet som jag ska beställa med men kan inte bestämma mig vilken färg jag ska ta..


 !?!?!?! what to do ??? pallar inte köpa båda, om jag inte trivs i det.


image44

Mina nya svenstora t-shirt bakifrån som jag hade på mig idag !'

KJAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback