Mamooshka is a cow

Midsommarhelgen har vart trevlig och även lite mindre trevlig men mest trevlig ! Fredagen var mysig och sådär, dansade dansmatta, drack öl å käkade götta. Igår hade 2 killar inflyttningsfest och även där var det öl inblandat då, en tur på krogen hann vi med också. Träffade min kusin som jag inte träffat på flera år det va lite skoj. Idag har jag ägnat mig åt en annan favoritaktivitet, nämligen shoppat. Världens bästa shoppingassistent hade jag med mig också ;)


Köpte det här, behövde nya glajjor eftersom mina favvosar gått sönder :l mjukisarna e tunna å sjukt goa.






shoppade även detta i dagarna






Det ena läppglanset beställde jag från nätet, det är ett sk lip plumper som sticker å svider så att läpparna ska svullna upp och se större ut. Tyckte läpparna blev för röda av det men det va skoj med lite stick det kan man ju inte komma ifrån. Å så lukta det väldigt gott :-)




Dom gula jeansen fick jag faktiskt !


Käkat donken å chips + middag nu så e svullen som en jävla ko men e man sleten så e man ! Kanske skulle ta sig en dusch. Det e ju en dag imorron me.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback