ehh... va ba tvungen.. de e ju skoj me sånthär.

FAKTA
Smeknamn: mamooshka
Födelsedag: 15 juli
Bor: kungsbacka
Arbete: oklart

FAVORIT...
Färg: alla färger e så fina så
Plats: vid datorn
Drog: shopping
Fordon: en cykel med korg
Serie: The Office US
Café: räknas donken ?
Skor: höööga

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: nä har aldrig hänt
Gnälla: ja hela tiden tydligen
Skrika: nä
Sova: dåligt me d
Drömma mardrömmar:  jo
Klä dig i svart: inte så mkt
Hata folk: jajemeeeen d ska man gö
Lita på folk: nej litar inte på nån inte ens mig själv

NÄR...
Åt du senast: en timma sen, lövbiff å klyftpotatis
Läste du en bok senast: läste nästan klart Snabba Cash ganska nyligen men glömt läsa slutet
Var du på konsert senast: aldrig vart men vill gå på Kent lr nåt
Svor du senast: vet ej
Sjöng du senast: sjöng massa förrut idag
Klagade du senast: en sekund sen


HAR DU...
För många vänner: japp... *NOT*
Tvångstankar: ja
Någon annan psykisk sjukdom: allmänt störd
Färgat håret: mm
Brutit några ben: nee
Några piercings: har haft 4 men inga nu
Egen dator: ja FFS
Gjort bort dig rejält: jaoooooo dagligen
Bra självförtroende: När jag e full e jag bäst
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Varit kär: jaaa
Blivit kär i någon på nätet: ja på match.com blev jag riktigt förälskad en gång... *NOT*
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: blev dumpad i en container när ja va liten å shippad till sverige

HUR...
Går du: rätt fult :P
Svarar du i telefonen: om de e sletmarre säger jag tjeeeeeeeeeena
Fördriver du tiden: kollar kläder på nätet eller i affärer
Mycket pengar har du: det va väl en väldigt ofin fråga tycker du inte det
Tjänar du pengar: inte gjort d på över  2 år men d ska d la bli ändring på.
Bäddar du sängen: aldrig
Ofta diskar du: det händer däremot
Ofta städar du: där e d sämre
Går det på jobbet: ja det va ju det
Många stör du dig på: dom flesta mer eller mindre
Ofta träffar du din familj: dagligen oftast

ÄR DU...
Förstående: ja mot dom som förtjänar det
Öppensinnad:  jadå
Arrogant: nej
Osäker: ja
Intressant: verkligen inte
Hungrig: proppmätt
Smart: nä men jag e snygg
Barnslig: e jag nog
Liten: ja och nej.
Lätt: haha
Rolig: jag brukar iaf skratta åt mina skämt
Pratglad: olika från dag till dag
Hälsosam: Skulle jag nog inte påstå
Blyg: ja
Lätt uttråkad: sådär
Arg: nej
Ledsen: nej
Glad: ja
Pålitlig: Jag kan hålla en hemlighet
Laglig: ja jag e nog för feg för nåt annat
Filosofisk: brukar tänka rätt mkt på konstiga grejer ibland
Svår: vafan menas egentligen
Positiv: ja
Originell: ja
Bra på att ge komplimanger: det tycker jag iallafall att jag e
Bra på att få komplimanger:  jag säger tack, e d bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback