PAIN....

...... in the ass !!! å va kvinna !!!!!! a men asså ja har kommit fram te det...  ont ont ont... man e känslig å skit, får ont i hjärtat o själen å sånt, man ska föda en unge, man ska ha mens en gång i månaden det verkar ju väldigt meningsfullt ? man ska bli misshandlad av män osv, man e svagare (får ont lätt) aaa du vet !
Jag e en man fången i en kvinnas kropp, hjäälp mig !!!!!!!! Nädå.. det e så kul så :D Man får ju sminka sig å gilla att måla å sånt utan å bli anklagad för å va bög ! Så man ska la va tacksam.... Å om jag hade vart man så hade ju AJ vart bög å det e han ju inte hoppas jag *L*

Jahopp... så var det jul snart igen... Det blir sämre för varje år som går... =( Jag vill va liten o gå i lågstadiet o ha luciatåg i skolan o måla julkort å ha sån kalender som man köpte presenter till så fick en i klassen en present från den varje dag åååååh vilka tider å d va snö varje dag hela vintern o bla bla. Nu e d ba översvämning o panik för man ej vet va man ska köpa i julklapp för gjorde man en träbit i slöjden å måla en teckning så va d bra sen !!!!

Fan va mkt wajn d blev i bloggen idag då men jag e jätteglad faktiskt =P
SÅDESÅ  :D
åååh d e en jättesöt hund på teve =((((( ja vill ha massa hundar i julklapp... men d vill nog inte boffanieeeeeee hon vill va herre på täppan !!

jao jao det var allt för denna gång bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback