Fan va skoj man kan ha

HAR DU:

en bästa vän: Ja, Marre <3
haft ett seriöst förhållande: mer än ett faktiskt
dejtat en av dina bästa kompisar: Ja, (inte Marre asssssk)
blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär men, tänkt typ "han vill jag ha" på riktigt då alså !
fått ditt hjärta krossat:  nej det pumpar på fortfarande
skrikit åt en lärare: har jag säkert, var en osnyten fjortis på högstadietiden
kysst någon och sedan ångrat dig: va va d vi sa nu, det man minns har inte hänt. eller det man minns har tydligen hänt men d skiter vi i
ljugit för dina föräldrar om vart du är: varje dag
några smycken som kostat över 1000 kr: jajemeen
några husdjur: Japp lille Boffen  <3
hamnat på polisstation: jajemeeeen

DAGENS:
klädsel: nattsärk, som jag alltid har när jag e hemma
hår: kvarlevorna från gårdagens frisyr
låt: oj inte ens orkat sätta på högtalarna idag
vill ha: en fet PIZZA
sjuka: snuvig som vanligt och skit
drog: skräpmat
saknad: mening
godis: nej för fan fett å salt ska det va en dag som denna
tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: inte vågat kolla
attityd: slet


FÖRSTA:

bästa kompis: tror det va H
kärlek: Det va väl J då
husdjur: Namme å Smurfen
semester: Kreta, fick en uppblåsbar delfin vill ja minnas
jobb: Va nog på min pappas fd företag
köpta skiva: va la nån absolute music
riktiga kärlek: Det e la samma som den första eller ?
piercing: Läppen
konsert: aldrig varit på någon riktig konsert. Inte min grej å stå å trängas sådär
fylla: Var på HB hos nån i huset brevid här typ.. inte så snygg fylla
 

SKULLE DU:

våga hoppa fallskärm: Nej
våga hoppa bungyjump: Nej
dejta någon med väldigt mycket tatueringar: lolz ingen aning
kalla dig själv lycklig: nja stundtals kanske
hellre ta bilden än vara med på den: Ta bilden, på mig själv ? xD
kunna gråta över en kille: det har väl tyvärr hänt (kärringfasoner)
kunna gråta över en tjej: inte hänt än men
ljuga för någon: jävligt ogärna
kunna springa 50mil: om nån lockar me en pizza kanske ja kan springa 10 meter


VAD:

gör du just nu: sitter vid datorn me fötterna på bordet
ska du göra imorgon: ledig på lördag så blir nog parrrrty
säger du till dig själv när allt känns svårt: gumman, du behöver dig en redig GROGG
har du med dig in på bion: urk palla bio. Får bli en grogg
är det för färg på dina byxor: har aldrig byxor typ
är det för väder hos dig just nu: inte kollat men d verkar grått
är det första du lägger märke till hos det motsatta könet:
skulle du göra om du vann på lotto: köpa ett BurgerKing å ställa det utanför mig

6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: blyg vad är det
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 23 men ser ut som 17 om ens det
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här vecka: allt e hemligt
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: ja vill pierca mig i kinden det verkar coolt
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: inte fan e det me kvinnor iaf, måtte djävulen ta alla fruntimmer


5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: ??? gayfråga
Sommar eller vinter: sommar då fyller ja år å det e varmt en vecka
Vilken ålder har varit bäst hittills: 14 och odödlig hade ju sin charm
Sova på sida, mage eller rygg: gayfråga
Kyssar eller kramar: kyss mig i r*va


Jag e bakfull. Jag har ätit thai. Jag har köpt vitaminer, omega 3, en flaska vodka, nudlar ( mums) varma koppen, en ny vaselinburk. Jag måste vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback