sletet


Så jävla....less.... är jag...  att man aldrig lär sig..  folk är alltid folk, man kan inte lita på någon, den som är din bästa vän idag och som du tror aldrig skulle göra dig något ont, kan va den som backstabbar dig i ryggen i övermorrn utan att du får veta något. Och man ska aldrig tro att en person är en "bättre" människa för att det är ens vän, partner, släkting whatever, alla är människor som gör misstag osv. Det är inte bara andras vänner etc som sviker och bedrar. Folk måste sluta vara så naiva. Stör mig när folk säger typ  "neeej, klart inte hon skulle göra så mot mig hon som är så snäll"  eh va ? Hur svårt är det att visa upp en fasad då, eller vara genuint "snäll" såklart men.. ÄNDÅ.. Det finns inte en människa som aldrig gjort nåt elakt/ljugit/svikit. Jag litar inte på nån så är det bara. Och som det här när man säger till en person, "säg inte detta till någon" och dom säger "nej nej såklart inte".. undra hur många dom säger likadant till ? Man ska aldrig berätta sånt man ABSOLUT inte vill ska komma ut för nästa person berättar högst troligen för nån mer liksom. Som dom säger åt att hålla käft med, men som inte heller kan låta bli att berätta för någon. Själv vill jag alltid hålla hemligheter folk berättar för mig pga att jag vet hur störande det är när folk inte gör det för en själv. Och får man ett förtroende så ska man fan hålla det !Men men människa som jag är så har jag självklart med läckt nån gång ! Skäms på oss ! Blä.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback