Anberlin - The Feel Good Drag





Skön låt detdär ! Och visst får den en att Feel Good, va ! Härligt med den här nattfantasin, fantasin bara flödar på natten tycker jag, massa konstiga saker bara kommer till mig. Å jag bara ligger å tar emot. Oj, det där lät inte bra. Så ska jag försöka skriva allt i bloggen men jag vet liksom inte hur jag ska sätta ord på allt ! MASSA SAKER !!!!!!!!!!!!!! 

Annars mår jag "bra" vad det nu betyder.. Vet ju ingenting nuförtiden känns det som.. Varken ut eller in, eller hit eller dit, eller fram eller tebax, eller framifrån eller bakifrån.................................... 

Nu skiter jag i detta men lyssna på låten


 

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej! Jättebra blogg:):) Jag måste bara fråga: hur var de cirkelkontaktlinserna som du beställde? Vart beställde du dom? Jätteglad för svar från söta dig!

2009-01-10 @ 17:33:52
Postat av: mamo

hej du ! skriv din mail till mig, rollergirl[email protected] så svarar jag ! :)

2009-01-13 @ 18:31:06
URL: http://mamooshka.blogg.se/
Postat av: Sara

heej igen! det funkade inte att skicka till den adressen:(

2009-01-16 @ 17:11:08
Postat av: mamo

rollergirl[email protected] com är det, jag skrev fel ! det kan tydligen hända den bäste me ;)så nu är det rätt mail =D

2009-01-16 @ 18:09:31
URL: http://mamooshka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback